xecute

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Xecute - 20 november 2011 11:28

Det var inte igår jag var på fest senast.... eller vänta! Det var ju igår! *fniss fniss* jag är så fyndig så jag tar nästan död på mig själv!


Grekisk afton med mat och musik av Yá Mas. Jag hann både äta den galet goda grekiska maten, dansa och hjälpa ungdomarna som jobbade på festen. Med runt hundra personer i lokalen blev det rätt varmt, och jag var klädd i dubbla lager klänningar. Underklänning under den långärmade klänningen med polokrage. Inte en perfekt outfit...

Men jag valde den ändå, trots att det hänger sjuttiofemton andra klänningar i klädkammaren:

Nässelutslag över hela kroppen, upp över halsen och i ansiktet är nämligen inte snyggt det heller, så det blev den mest heltäckande looken jag kunde åstadkomma när jag nu inte äger en burka.


I början av kvällen var jag skitsnygg, lagom till slutet av festen hade sminket smält bort och mitt fläckiga ansikte framträdde i all sin prakt. Jag är impad av timingen, för vid det laget var det nog ingen som ens noterade det.   


Nu måste jag gå och titta på Eiffeltornet. Later, dudes!



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards