xecute

Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Otacksamma barn...

Av Xecute - 19 juli 2010 15:08

Jag har otacksamma barn!

Igår bråkade de halva dagen om en koja som äldsta tjejen byggt i lekrummet. Den genererade massor av konflikter...

Så idag tänkte jag vara en sådan där extrabra mamma. Släpade med stolar, bord, mattor, lakan, you name it, och byggde en jättestor koja i trädgården! Med mattor inuti och en tunnel att krypa i in till kojan. Oj vad jag jobbade... och tänkte under tiden att jag nog kommer att ångra mig senare, när jag måste tvätta allt som jag dragit ut. Men självklart är barnens glädje huvudsaken. Kände mig riktigt nöjd med mig själv.   


Vad händer?

Barnen gick in i kojan, sedan ut igen och fortsatte hoppa studsmatta!!!

Och nu har de byggt ännu en koja i lekrummet. Det gick bra en stund, men nu bråkar de igen.


Otacksamma ungar!!    

 
 
Ewa

Ewa

19 juli 2010 21:11

Sälj dem på Blocket! ;-)

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fakta

20 juli 2010 04:59

Vicken fint! Trodde nästan du gjort som du sa och avslutat den här infosidan? Det var ju fint av dig att inte enbart tänka på dig själv för en gångs skull! Nu kan jag sluta med knarket och spriten och rycka upp mig igen. Tur att det inte höll så länge. Nu ska jag kolla in en rolig snusksida som jag hittat. Nån tjej som påstår att hon vart nakenmodell i TV och hela kitet!? TV21! Låter helt ofattbart att en tjej som vart TV21 stjärna skulle blogga idag? Trodde de satt och glassade vid poolen i Holy Wood dagarna i ända men tydligen inte? Ja, ja... Kul att du kunde ta dig tillbaka i alla fall.

 
F

F

20 juli 2010 09:20

attans, att inte du och gubben din hade vuxentid där då.

http://dagligdags.blogg.se

 
riesling

riesling

20 juli 2010 09:23

Dumma och otacksamma, opålitliga och nyckfulla, lömska, förrädiska och ombytliga är vad de är!! Leker hellre med papper och snöre än själva presenten, hellre med stenar och pinnar än köpta saker! Fy fasen, vad vi kan lära oss av dem …

http://riesling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xecute - 20 mars 2022 19:37

Jag kanske inte bloggar ofta, men när jag bloggar bloggar jag, och då bloggar jag rejält (Edvard Blom)      Hänt sedan sist: Är tillbaka i yrket jag utbildade mig i och jobbade med under många år, bland annat på dåvarande Örebro Kuriren. Där star...

Av Xecute - 22 maj 2019 16:00

Vi kommer alla dit förr eller senare. Vi alla kommer bli föräldralösa. Ingen förälder lever för evigt.  Man kan tycka att det inte är en så stor grej; det händer alla och är en naturlig del av livet. Man föds och man dör. Det är inte konstigt att e...

Av Xecute - 12 juni 2018 20:34

Häromveckan ifrågasatte min äldsta son varför jag haft "så många" pojkvänner. Dels är han ung; fyller snart 18 år, dels är han högfungerande autist och därför i vissa lägen lite fyrkantig. Saker är ofta svarta och vita.  Jag försökte förklara livet...

Av Xecute - 17 februari 2018 22:36

Det slår aldrig fel. Så fort man är riktigt skönt bajsnödig, sådär så man faktiskt ser fram emot att sätta sig på toaletten, ja då hinner man inte mer än börja förrän nästa person knackar desperat på dörren.  "Mamma jag måste kissa!" Det spelar...

Av Xecute - 15 augusti 2016 20:48

Nu måste jag bara! Jag står inte uuuuuuuuuuut längre om jag inte får göra det. Kommentera Gilmore Girls, alltså.   Jag vet, det är en gammal serie. Följde den lite sporadiskt för många år sedan, i början på 2000-talet. Tyckte den var bra, men u...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards