xecute

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Xecute - 22 juli 2010 23:12

Ibland verkar det som om fantasin och uppfinningsrikedomen hos det manliga könet sinar i takt med att alkhoholintaget ökar.

Killar: Istället för att köra era gamla vanliga tricks och fraser - varför inte prova detta?




 
Av Xecute - 22 juli 2010 12:05

Igår kväll:

Jag går runt och säger godnatt till alla barn. Pussas och kramas och killar under fötter och på ryggar.


Så är det Mikaelas tur. (Hon är två och ett halvt år.)

"Putt på munnen!" Ja så klart, smack! (Hon pussas med öppen mun och tungan nästan helt ute... lite blött men... )

"Putta pannan mamma!" Absolut, puss på pannan älskling!

"Putta sinden!" Puss på kinden...

"Putta haka!" Okej, puss på hakan..

"Putta näta!" Hon får en rejäl näspuss...

"Putta handen!" Visst, jag pussar båda händerna...

"Putta benen!" Benen får varsin puss...

"Putta kudde!" ...va?     


"PUTTA KUDDE!!" Jaha... ska jag pussa kudden... eeh okej... *pussar kudden*

"Putta DEN kudden!" Sure, jag pussar den andra kudden också. Faktiskt pussar jag alla hennes fem kuddar helt på eget initiativ, för att förekomma och kanske snart kunna göra något annat...


"Putta täcke!" Jag pussar ett täcke. Det är första gången faktiskt.

"Putta tängen!" Va?!?!? Nä... men alltså...    


"PUTTA TÄNGEN!!!!!" Jaaaaaaaaaaaaa okej! Jag pussar väl sängen då!

Men nu får du ta och sova älskling! Jag lovar att pussa fler saker imorgon!

  



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards