xecute

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Xecute - 23 augusti 2010 09:07

För ett tag sedan fick jag en kommentar som bland annat innehöll ungefär denna mening; "du uppdaterar ju typ ba en gång om dan eller så, ibland är de ju samma inlägg överst i flera dagar..." 

Förklaring: Jag är inte tonåring, till skillnad från majoriteten här. Det innebär till exempel att jag har ett liv. Alltså ett riktigt liv, som inte är helt centrerat kring mitt ego och tron att alla skulle tycka att det är kul att läsa om minsta detalj jag gör. Därför berättar jag inte allt om när jag gick på toaletten sist eller att jag just gått upp ur sängen och ska äta frukost.

Jag har ett liv, som är proppat med andra människor och annat att göra, än att sitta vid datorn och blogga. Därför kan det ibland gå lång tid mellan mina inlägg. Inte bara en dag (som verkar vara outhärdligt lång tid för tonåringar) utan flera.

Nu när hösten börjar med allt vad det innebär, blir det ännu mindre tid över till att blogga. Jag älskar visserligen att skriva och saknar att jobba med det, men å andra sidan så börjar jag tröttna rejält på denna sjuka bloggvärld.


Anyway. Gotta go. Inskolning på G - måste vara bland det tråkigaste som finns! Jag avskyr verkligen att sitta och glo på en sandlådekant i timmar...  samtidigt blir det sååå skönt när ALLA barnen går på dagis/förskoleklass/skola. Mixed feelings alltså.   


Kan ju sitta där och fundera på huruvida jag någonsin ska åka tillbaka till mitt andra hemland Danmark eller inte. Kom tillbaka därifrån igår och är minst sagt tvärförbannad. Tänk om det fanns släktaffärer. "Ny familj - halva priset t o m 31/8!"



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards