xecute

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Xecute - 1 augusti 2010 00:19

...och så borde jag plocka ögonbrynen och ta bort gammalt nagellack.. och raka benen också...och klippa mig och skaffa ett jobb...


...fast jag struntar i det. Bara så att ni vet. Hoppas det antecknas flitigt nu. Det här är viktig information!


... om jag har tråkigt? Neeej... inte särskilt.... hur så?   

Av Xecute - 1 augusti 2010 00:01

Är tjejer som ligger med upptagna killar "horor"?

Det är väl killarna i fråga som är "horor" i så fall?


Det är alltid, alltid den redan upptagnes ansvar att inte ligga med andra än sin partner.

Alltid.


Det händer hela tiden att upptagna killar stöter på singeltjejer. Killar är ju oftast inte bara billiga, utan rent av gratis, som Martina uttrycker det. Mycket bra beskrivet! Så vem är idioten? Ja, inte fan är det singeltjejen!


Ändå tycks det vara så att andra tjejer dömer just de tjejer som har hoppat i säng med upptagna killar, som "horor". Som bitches.


Susanna har skrivit väldigt bra om detta: "Vem bär ansvaret, älskarinnan eller frun?"


Om en singeltjej raggar på en upptagen kille, så är det killens ansvar att säga nej.

En del säger att de är upptagna, men att de vill ändå. Då är det fortfarande killens ansvar, det är fortfarande killen som är en bitch. Inte tjejen.




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards