xecute

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Xecute - 21 augusti 2010 22:23

Sitter i pappas lægenhet i Køpenhamn och førsøker skriva på hans minimala laptop. Min egen blev næmligen stulen på Hovedbanen nær vi kækade dær efter ankomsten... inte så bra start på helgen. Det har fortsatt i næstan samma stil; større och mindre førtretligheter i ett fint pærlband. Men vi har också haft kul -idag har vi varit på Bakken (den jættestora nøjesparken/tivolit) i næstan sex timmar. Barnen fick åka hur mycket de ville. Mina føtter værker men det ær underbart att se sina egna barn ha roligt!

Med var också min farbror med sin snart sexåriga son. Ja, ni læste rætt... vi snackar SLADDBARN.... 


Vi åkte hit før att vara med på min ældsta sons farmors begravning. Det ær alltså jag och han, plus hans snart sexåriga lillasyster som ær hær. Jættekul att resa med bara mina stora barn, få vara med dem lite mer koncenterat! Imorgon åker vi hem igen, och jag kommer att sakna Køpenhamn.... Jag vore riktigt stolt øver att vara halvdansk, om det inte vore før den numera rumsrena rasismen.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards