xecute

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Xecute - 2 augusti 2010 21:26

Frågestund här i min alldeles egna blogg! Svarar 100% ärligt på alla frågor! Så, sweeties out there, sätt igång!



*väntar...   väntar...   väntar...  väntar*











JAAA! En fråga!

"Är du oskuld?"

Svar: Så klart! Faktum är att jag är oskulden personifierad. Jag är så mycket oskuld att jungfru Maria skäms så fort hon tänker på mig och då måste hon vända sig sjutton gånger i sin grav. Det blir några gånger om dagen. Hon börjar bli lite skavd i kanterna.


"Vad är du för typ i skolan?

Är och är... jag vet att jag chockar många, ja hundratals nu, men jag går faktiskt inte i skolan. Jag veeeet, jag ser precis ut som om jag vore nyss fyllda 16 år! Men faktiskt så är jag inte det. Nej, det är sant. Nej.. det ÄR sant. Det ÄR SANT!

Men när jag gick i skolan så var jag en slags korsning av en tönt och en tönt.

Det är perfekta grundstenar till att förvandlas till en bitch senare. Lite som sagan om den fula ankungen. Typ så. Asså. Jättefräsigt och fränt.




"Vilken är din favoritdesigner?"

Omg, vilken tuff fråga! Jag vill ju gärna nästan lite automatiskt säga Prouenza Schouler, men å andra sidan så är jag ju helt fucking kär i Alice Roi, helt klart the shit när man byter bajsblöjor. Shit asså vilken skitsvår fråga! Beror ju helt på situation också. Asså skulle ju aldrig ta på mig Alice Roi när jag ska diska.. typ, för då är ju Vivianne Westwood det självklara valet!

Asså nää... skitsvårt!



"Vilken är din favoritglass?"

GLASS?!?!? Hallååå!!!! man blir ju FET av glass! Jag äter inte glass! Jag äter inte nåt, så klart! Man vill väl va snygg! Om jag är trött och blek och har svårt att koncentrera mig? Om mitt skelett syns? Öh... ja, och? Det viktigaste är att vara SMAL! jag skiter väl i hur min kropp mår inuti, för det syns ju inte!!!




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards