xecute

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Xecute - 16 februari 2010 13:44


Jag gillar Comfort. Inte den här, men den gröna. Den doftar underbart.

Barnens pappa ringer från ICA Nära.

Jag räknar upp vad han ska handla.

"..och sköljmedel, den gröna du vet, som vi brukar ha."

"Ja, okej..." svarar han.


Han kommer hem. Packar upp ur kassarna. Två fina flaskor gröna sköljmedel.

Märke: ICA. Luktar apa.


Ja, det är ett litet, litet, pyttelitet problem. Men jag lever i en liten, liten, pytteliten värld. I min värld är det viktigt med sköljmedel. I min värld finns inga livsavgörande beslut. Jag beslutar hur våra kläder ska lukta. Jag beslutar vad vi ska äta.

Det är viktigt med rengöringsmedel. Tvättmedel.

Ingen dör eller misshandlas i min vardag. Jag lever i den lilla världen.


OCH JAG VILL HA COMFORTS GRÖNA TVÄTTMEDEL!!!!!!

  


Av Xecute - 16 februari 2010 08:17


  




Känner du också Jante? Be honom gå och dö varje gång han dyker upp i ditt huvud!


"Men är det du nu igen?!? Gå och DÖÖÖÖ din jävel!"



  



Sådär.

*harkel harkel*

JAG ÄR BÄST! JAG ÄR STÖRST! JAG ÄR VACKRAST! JAG ÄR SMARTAST! JAG ÄR PERFEKT!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards