xecute

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Xecute - 19 januari 2012 21:01

Jag kommer aldrig att förstå mig på den "brazilianska" muffstilen.

Varför vill vuxna kvinnor se ut som småflickor i lågstadieåldern? Det är inte könshår som är äckligt, det är småflickslooken som äcklar!

Tänder dessa kvinnor på pedofiler?

Har de åldersnoja, är rädda för att bli äldre?

Vad är problemet? VAD?!?!?







   




Tjejer som bor i Sverige borde tänka "lagom" när det kommer till könshår. Det är inte som om valet står mellan att e ut som en rumänsk kulstöterska eller en femåring. Lagom, brudar. Lagom!

Jag blir ytterst misstänksam gentemot killar som klagar på kvinnligt könshår. Det om något är väl ett tecken på pedofili... att inte gilla vuxen kvinnlighet.

Jo, jag har diskuterat det här tidigare, med både män och kvinnor. En del hävdar att det extrema rakandet har att göra med hygien. Hah. Säkert. Håret finns där av en anledning. Och bara för att det är hår betyder det inte att det är smutsigt. I så fall skulle vi alla börja raka oss på skallen också.


Blir galen på allt sådant här, det kommer bara fler och fler sjuka kroppsgrejer. Anusblekning, braziliansk vaxning, bröstförstoring, botox, you name it. Vad hände med stoltheten? Att vara stolt över sig själv, precis som man är?



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards