xecute

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Xecute - 13 januari 2012 12:47

Trots att jag har krånglat med nya namn på den här bloggen hit och dit ett tag (delvis pga att jag råkade lära känna en psykopat) har Filozophie lyckats hänga med i svängarna - tjejen som skriver så underfundigt, klokt och hjärtevarmt! Och inte nog med det, hon har gett mig en award! Tack! Det värmer! Jag tycker själv att jag har tappat lite fart och förmåga, otroligt roligt att få uppskattning just då!







 




Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids.
Länkkärlek som gillas såklart.
Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du
fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.




Årets Mama är den mest självklara av alla att få en award. Jag har inte ord nog att beskriva hur bra den här bloggen är.

Den rör, berör, får mig att skratta högt och gråta förtvivlat. Läs!


No Bimbos Allowed - suverän, galet bra, med samma effekter som ovanstående.


Let´s Face It God damn brutalrolig, dänger eftertankar runt sig till höger och vänster och sätter huvudet på spiken!


118 dagar Så rolig att jag roflar hela tiden! (Rolling On Floor Laughing...)


Little Miss Red Sist men inte minst! Tjejen som orkar blogga trots cancer, inspirerande och rörande!







Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards