xecute

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Skrämde skiten ur ett barn

Av Xecute - 26 januari 2012 10:37

Skrämde skiten ur ett barn igår! *bugar för applåderna* tack! Jag vill gärna rikta ett särskilt tack till mina föräldrar, som lärde mig konsten att skrämma barn, utan er hade jag inte kommit så här långt! Och tack till alla mina fans!


Det var inte ett av mina egna jag lyckades skrämma, vilket hade gett mycket högre poäng förstås, eftersom de är så svårskrämda. Nej, det var en kompis till min sjuåriga dotter som nästan bajsade på sig av rädsla när jag blev arg på två av mina egna barn som bråkade med varandra.

Efter att ha tjatat i en kvart om att de skulle sluta bråka, förvandlade jag mig till MonsterMamman Från Helvetet. Mitt vrål ekade ända ner till de djupaste, varmaste helveteshålorna, ända upp till de fladdrande änglarna på molnen.

NU LÄGGER NI AV, ANNARS BLIR DET JÄVLIGT SYND OM ER SKA NI VETA!!!!!!!!! *vråldjupa monsterrösten*


Jag brukar faktiskt inte svära i vanliga fall. Men ibland behövs det.

N och G har blivit som allergiska mot varandra. De kan inte vara i samma rum ens en minut innan det brakar loss.

Jag blir galen snart!


Den stackars tjejen var här för första gången och lekte, men så kom G och berättade att hon var ledsen. Jag gick och letade upp henne, hon stod och grät bakom en trapp. Herregud. Det tog en stunds pratande, sedan lugnade hon sig. Det visade sig att hon själv har två syskon, ett äldre, som bråkar rätt mycket de också... Men det är klart, ens eget mammamonster är ju inte lika läskigt som andras mammamonster. För hennes mamma blir också ett monster ibland. Faktiskt. Det berättade mamman själv, när jag hade skjutsat hem tjejen och berättat vad som hade hänt.


Nu ska jag gå och borsta huggtänderna och kamma min gröna päls.


//Mammamonstret

 
 
96an

96an

26 januari 2012 15:26

Fin blogg! Läs gärna min :)

http://www.96an.bloggplatsen.se

Xecute

26 januari 2012 21:42

..............

 
Per

Per

26 januari 2012 20:48

Jo ibland vill man verkligen tända till - även vuxna människor kan man skrämma skiten ur, vi hade en rektor som flög på mig ute på stan.....han respekterar nog mig mer nu.

http://kristenmenkickadurkyrkan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xecute - 20 mars 2022 19:37

Jag kanske inte bloggar ofta, men när jag bloggar bloggar jag, och då bloggar jag rejält (Edvard Blom)      Hänt sedan sist: Är tillbaka i yrket jag utbildade mig i och jobbade med under många år, bland annat på dåvarande Örebro Kuriren. Där star...

Av Xecute - 22 maj 2019 16:00

Vi kommer alla dit förr eller senare. Vi alla kommer bli föräldralösa. Ingen förälder lever för evigt.  Man kan tycka att det inte är en så stor grej; det händer alla och är en naturlig del av livet. Man föds och man dör. Det är inte konstigt att e...

Av Xecute - 12 juni 2018 20:34

Häromveckan ifrågasatte min äldsta son varför jag haft "så många" pojkvänner. Dels är han ung; fyller snart 18 år, dels är han högfungerande autist och därför i vissa lägen lite fyrkantig. Saker är ofta svarta och vita.  Jag försökte förklara livet...

Av Xecute - 17 februari 2018 22:36

Det slår aldrig fel. Så fort man är riktigt skönt bajsnödig, sådär så man faktiskt ser fram emot att sätta sig på toaletten, ja då hinner man inte mer än börja förrän nästa person knackar desperat på dörren.  "Mamma jag måste kissa!" Det spelar...

Av Xecute - 15 augusti 2016 20:48

Nu måste jag bara! Jag står inte uuuuuuuuuuut längre om jag inte får göra det. Kommentera Gilmore Girls, alltså.   Jag vet, det är en gammal serie. Följde den lite sporadiskt för många år sedan, i början på 2000-talet. Tyckte den var bra, men u...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards