xecute

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Xecute - 4 mars 2010 12:35

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne *broderar*


  


Nämen så trevligt! Ett solarium, ja, det är finemang det! *rättar till knälånga blommönstrade kjolen*

Ja, tänk, snart är det vår och lite färg skulle sitta fint i lilla ansiktet. Det är ju så tjusigt att vara brun! *rör om i kaffekoppen med äkta silversked*


Tänk, jag minns en vän som solade solarium en gång i veckan, sedan hon var tonåring faktiskt. Ujejuj, hon var då alltid så fräsch och brunbränd!

Men se, kan man tänka sig! Nu när hon snart fyller 35, ser hon ut som en sadelväska med ögon! Ja jujejuj så det kan bli...


  


Ja kära nån, man kan faktiskt inte tro att människan är 35 år. Snarare gissar man på femtiofem. Di däringa solarierna, di sliter på en. Som att lägga sig i en maskin för snabbare åldrande med fuleffekt på köpet. Ujejuj. *sörplar lite kaffe*


Nä, jag tror jag struntar i solariet. En vill ju inte se 30 år äldre ut i onödan. Å rynkor har jag redan så det räcker - en framsolad läderhud skulle bara förvärra saken.


Lite kaffe, någon?

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards