xecute

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Xecute - 14 mars 2010 19:52

Nu är jag ju så arg så det finns bara två val. Antingen fortsätta vara arg och förmodligen framkalla stroke och hjärtattack. Eller sluta vara arg och bli ett jävla menlöst pucko. Lallalalala åååh allt är bara bra, livet är härligt, glaset halvfullt, fåglarna kvittrar och solen skiner dygnet runt i mitt huvud.................   


Som att välja mellan pest och kolera. Cancer och Aids. Tjoho.


Det var bara det jag ville.


Eller.............. en sak till. Jag avskyr det nya användandet av "bästa". HALLÅ!!! Plötsligt är ALLA människor bästa. "Ska fika med bästa Bettan på bästa fiket. Sen ska jag träffa bästa Berit och ta en kaffe hemma hos bästa Bruttan.Imorgon kommer bästa mamma och bästa pappa och bästa lillebror och bästa storasyster och bästa farmor så vi kan äta bästa lunchen tillsammans i bästa huset. Är ute och går med bästa Gertrud. Borstar bästa tänderna på bästa Lillan. Bästa fredagsmyset med bästa ostbågarna och bästa programmet med min bästa älskling."


Lägg ner det där nu. Tack på förhand. *apoplektisk*

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards