xecute

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Xecute - 30 juni 2010 11:46

Jag är Tvilling = har ett sjukligt behov av omväxling. Egentligen var jag jättenöjd med designen på bloggen, men eftersom jag haft den sedan starten, kliade det i fingrarna att ändra. Jättemycket.


Så jag började pilla på designen, och det lär ta ett tag innan det blir klart igen. Dels har jag ont om tid, dels suger jag på design och layout. Nu vet ni i alla fall att den här bloggen kommer att ändra utseende ett antal gånger framöver. Testade just med lite grönt. Det blev inte snyggt, men nu måste jag iväg ut i friska luften med en bunt barn och har inte tid att pilla mer just nu....     

Av Xecute - 30 juni 2010 11:41

Jag svär när jag skriver, fastän jag inte svär när jag talar

(inte särskilt ofta i alla fall    )


Det är liksom lite skönt att åtminstone få svära här, där inga av mina eller andras barn är i närheten... fast, egentligen är det ju bara fult och onödigt. Å tredje sidan förstärker det så bra med ett schysst svärord vid vissa tillfällen.

Folk som svär mycket när de talar, låter som om de bor i husvagnsghetto. Så vill jag ju absolut inte låta, så jag låter bli. Men att svära via skrift ger väl samma effekt.


Försöker komma på alternativ. "Rackarns". "Bajs". "Skrutt". "Galaxer i mina braxer". "Din.. dumma, tossiga toker!!"


Hmmm.... Nä. Det får bli text utan vare sig svärord eller ersättningsord. Det lär bli rackarns mesigt, men so be it.


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards