xecute

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Xecute - 29 juni 2010 20:04

Trodde jag hade lärt mig min läxa, men nä. Jag tittade in på en blogg från rampljuset, trots att jag genom reklamen såg att det var en tonårsblogg.


Det var dock inte den gamla vanliga smörjan om fika och shopping, utan något bra mycket äckligare;  tjejer och killar som smackade upp sina jäkla tuttar och rumpor mot kameran, i samma gamla vanliga fula poser som de tror är "sexiga". Fast utan kläder, eller med rep runt brösten och en kniv emellan... eller något annat "konstnärligt". Så otroligt fult och patetiskt!!! Jag frågar mig igen, vart världen är på väg?


Är unga människor SÅ sjukligt besatta av bekräftelse?

Fy fan, jag mår fortfarande illa. Det första som mötte mig när jag hade klickat var nämligen en jättebild på blogginnehavarens eget nakna arsle.   


Namnet scandal beauties of Sweden borde bytas ut mot Psykfall från Sveriges stängda dårhus.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards