xecute

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Xecute - 27 april 2010 21:09

Runt köksbordet sitter mina fyra barn, och en kompis till min tioårige son. Sonen och kompisen pratar. Min son, N, skrattar och så säger han " då kan han ju ta en jättedildo och ba´..."

Jag vet inte vad som kom efter "ba". Skrattar för mycket.


Det är Linus fel! Linus på linjen alltså.

I ett avsnitt på Youtube lackar Linus ur på en likadan gubbe. De börjar hota varandra med vapen. Linus drar fram svärdet, då hämtar den andra en pistol, då hämtar Linus ett maskingevär... osv i en schysst våldsupptrappning. Egentligen är detta ju inte textat, men nån företagsam nisse har fixat det. Vi snackar grova förolämpningar och bögsnack. "Ska fan piska ditt anus med spikklubba......". När Linus kommer springande med en bazooka, ropar han "jag har en jättedildo!"

Så min lilla oskyldiga gosse trodde alltså att vapnet hette dildo och var jättestort.

Inget mer Youtube för honom!


Vad jag sa? "N, en dildo är inget vapen, det är en låtsassnopp". Sedan skyndade jag mig skrattande ut ur köket medan följdfrågorna haglade efter mig. "Låtsassnopp?!?!? Varför finns det?"



..................som sagt. No more youtube.  Inte för N i alla fall. Men för er som vill se nåt rätt kul, kan ju kolla in den.  


http://www.youtube.com/watch?v=v0qEVj7ZcOc



Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards