xecute

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

HATAR masskommentarer från bimbos!

Av Xecute - 16 juni 2010 09:21

Jag tror jag har skrivit det här förut, men skit samma.

Det är inte mitt fel att jag är senil, alla blir det med åldern. Japp, även ni, söta blonderade tonåringar med glamourgirldrömmar och likadana bilder på bloggarna. Bilder ni har tagit själva med digitalkameran, armen höjd och så vänder ni er lite snett mot den och tittar upp, och varför inte pluta lite med läpparna och suga in kindbenen också... 


Jag undrar hur man tänker, när man skriver saker i stil med "kommentera min blogg så kommenterar jag din", "gå in på min blogg och kommentera!!!" osv.


Det är ju samma sak som att tigga! Hur kul är det att få helt intetsägande kommentarer som är där bara för bokstävernas skull, inte för innehållets? Och som är skrivna av folk som bara vill ha samma sak tillbaka?


Det säger ju NADA om den text som kommenterats, även om kommentaren handlar om texten. För hur ska man då veta om den kommentaren skrevs för att inlägget var intressant, eller för att få en kommentar tillbaka?


Jag vill absolut inte ha intetsägande kommentarer av folk som bara vill att jag ska klicka på länken till deras egen sida! Hellre inga läsare och inga kommentarer, än sådana läsare!


Det värsta av allt är masskommenterarna. Blåsta puckon som kopierat och klistrat in sitt meddelande överallt. Häromdagen läste jag susanna55:s inlägg om våldtäkter. Som kommentar till detta ämne fanns "checka bloggen och släng in en komentar". Exakt samma kommentar från samma person fanns under ett av mina inlägg. 


(Jag stavade inte fel, hon skrev kommentar med ett m.)


Det är inte första gången jag får masskommentarer, det händer titt som tätt och varje gång vill jag ut och skjuta huvudet av puckona!!!!



Snälla tonårsbrudar, sluuutaaa pluta och tigga kommentarer! Sluta även med att vitblondera håret, det påverkar uppenbarligen mer än hårstråna.


Mvh

Pussgurkan

 
 
Emy

Emy

16 juni 2010 16:19

Hej.
Som svar på din fråga på min blogg;
Någon att prata med?
Nej, det har jag aldrig haft.

http://thehostresswithoutaname.bloggplatsen.se

 
Emy

Emy

16 juni 2010 21:04

Precis.
Om man sedan har en mening med allt man skriver så är ju det ett plus i kanten =)

http://thehostresswithoutaname.bloggplatsen.se

 
Thomas

Thomas

18 juni 2010 23:20

Tack för dina trevliga ord :) Och ja, jag hatar också masskommentarer från bimbos. Inte för att jag fått några. Men ändå. Jag hatar dem "i princip".

http://thomasdotblog.blogspot.com

 
bajsugglan

bajsugglan

20 juni 2010 18:13

Ja, det är sjukt irriterande.
Förresten,
jag har en blogg, vill du kommentera på den så kommenterar jag tillbaks..haha! sköjade!

http://bajsugglan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xecute - 20 mars 2022 19:37

Jag kanske inte bloggar ofta, men när jag bloggar bloggar jag, och då bloggar jag rejält (Edvard Blom)      Hänt sedan sist: Är tillbaka i yrket jag utbildade mig i och jobbade med under många år, bland annat på dåvarande Örebro Kuriren. Där star...

Av Xecute - 22 maj 2019 16:00

Vi kommer alla dit förr eller senare. Vi alla kommer bli föräldralösa. Ingen förälder lever för evigt.  Man kan tycka att det inte är en så stor grej; det händer alla och är en naturlig del av livet. Man föds och man dör. Det är inte konstigt att e...

Av Xecute - 12 juni 2018 20:34

Häromveckan ifrågasatte min äldsta son varför jag haft "så många" pojkvänner. Dels är han ung; fyller snart 18 år, dels är han högfungerande autist och därför i vissa lägen lite fyrkantig. Saker är ofta svarta och vita.  Jag försökte förklara livet...

Av Xecute - 17 februari 2018 22:36

Det slår aldrig fel. Så fort man är riktigt skönt bajsnödig, sådär så man faktiskt ser fram emot att sätta sig på toaletten, ja då hinner man inte mer än börja förrän nästa person knackar desperat på dörren.  "Mamma jag måste kissa!" Det spelar...

Av Xecute - 15 augusti 2016 20:48

Nu måste jag bara! Jag står inte uuuuuuuuuuut längre om jag inte får göra det. Kommentera Gilmore Girls, alltså.   Jag vet, det är en gammal serie. Följde den lite sporadiskt för många år sedan, i början på 2000-talet. Tyckte den var bra, men u...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards