xecute

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Xecute - 8 juli 2015 20:02

Min bloggfrekvens är väldigt ojämn. Lite som att titta på monitorn som är kopplad till någon med arytmi. Hej och hå, nämen hoppsan har jag en blogg? Den glömde jag visst ett par dagar. Eller ett år.

Så kan det gå när man börjar bli gammal och dessutom alldeles för harmonisk.




Det mest intressanta som har hänt idag är att jag plötsligt kom i håg att jag nog har ett Instagramkonto.

Jag kollade.

Det hade jag.

Sist jag använde det var väl i anslutning till att jag nyss skaffat det, för cirka tre år sedan.

När jag för första gången faktiskt gick in på mitt eget konto, och tittade på bilderna där (det hade jag aldrig gjort förut, tro det eller ej), insåg jag att jag inte förstått mig på det hela sådär jättebra. Det fanns massor av bilder som jag inte anade att de hamnat där. Jag tyckte väl att det var kul med alla filter och använde fotona på andra sätt, utan att fatta att de automatiskt lagrades på en till sida.... jamen jag ÄR det mest otekniska.........     


Nu var det som tur är inte några explicita bilder jag menar. Nej nej. Bara allmänt vardagliga, inte särskilt bra bilder, på olika sätt. På barn och tvätthögar och lekplatser. Minns mycket väl när jag tog dem, och att jag inte hade en tanke på att de skulle Instagrammas.

Så jag har lärt mig något nytt idag.   


//X

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards