xecute

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Xecute - 8 december 2011 10:01

Jag är bara så otroligt trött på mitt nick, "xecute". Har haft det i nästan hundra år. Typ.

Och jag är Tvilling/Gemini, jag behöver omväxling! Så hundra år, det är alldeles för länge.

Min lillebror har haft sitt nick nästan sedan han föddes och har inte bytt än. Det vore i och för sig korkat av honom att göra det nu, när det är det namnet de flesta känner honom som och inte bara i Sverige. .

När jag tänker efter har jag ju skrivit väldigt lite om min bror. Det ska jag ändra på just precis nu!

Jag är ju stolt över min lillebror - han är en cool person som vågar vara sig själv och vägrar falla för både samhällets och enskilda personers tryck på hur man "ska" vara.


Hans nick, Hyperunknown, eller kort och gott Hyper, är det han är känd som. Särskilt i musikvärlden, han är superduktig på både datorer och datormusik och har jobbat med bland andra Antilop.

Datorintresset och talangen har han nog fötts med, en gen som han fått från sin pappa. Egentligen heter han Daniel, ett jättefint namn, men jag blev arg när mamma och pappa berättade att han skulle heta det. För jag hade bestämt att han skulle heta Erik. Om jag tänker efter så är jag nog ändå forttarande lite sur för att han inte heter Erik.







 






Lille Hyper har hunnit bli 33 år. Blizzard försökte få honom att jobba åt dem, men han tackade nej (??!? Hallå!!!    ).   

Hans musmatta är rosa med en enhörning på och det är nog musen också, om jag minns rätt. Min härliga bror står för att han älskar sånt och att han älskar Sagan om Isfolket och vägrar dricka alkohol, röka och snusa. You go, bro!

Även hans sambo älskar WoW och jag tror att deras framtida barn kommer att få namn hämtade från den världen...



http://www.hyperunknown.net/


Det var lite om min lillebror Daniel. Puss på dig brorsan!   




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards