xecute

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Xecute - 7 december 2011 15:30

Ett himla liv om "Flensost" på Twitter. Jaha, och? Vilken otroligt trist chefredaktör, utan den minsta gnutta humor, verkligen. Jag är säker på att hon har stödstrumpor och propert knälånga klockade kjolar i skotskrutigt tyg. #inteallsfördomsfull........


Själv besitter jag oändliga oceaner fulla av den roligaste humor ni bara kan tänka er. Jag är så rolig att jag måste hindra mig själv från att skratta ihjäl mig - dagligen.

Just det. Det snöar också. Någon skriver i rampljuset "vit jul lr inte, det är frågan". Jaha? Kanske bättre att ringa SMHI än att slänga pengar på att ställa en sådan fråga där.


En annan letar efter "mr Right Now", en tredje vill att jag ska titta på hennes blogg, för i så fall länkar hon till mig. Tack, men nej tack.

mr Seldom At Home vet jag redan vem det är, tror jag. Det är den där jag skaffade barn med. Har ett foto någonstans ifall jag glömmer bort hur han ser ut.


Imorgon fyller E år - hela fem stycken. I förrgår var det ju G som fyllde sju år. Vi är mitt i vad vi internt kallar "födelsedagsveckan". Två födelsedagar och två kalasdagar. De tre övriga veckodagarna spenderas med fördel på förberedelser inför de övriga fyra dagarna.

Så det är vad jag ska gå och göra nu. Förbereda mig, mentalt...   




Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards