xecute

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

"Fet tants sexuella irrfärder"?!?

Av Xecute - 2 juli 2015 18:27

"Fet tants sexuella irrfärder"

?!?

Seriöst? Jag undrar var Bloggplatsens admins håller hus.

Nej, jag är inte pryd, alls. Inte ens en millimeter. Men den här människan bloggar på en portal vars medlemmar består av 80 % barn och yngre tonåringar.


Dessutom är det så totalt smaklöst, oerotiskt och osofisktikerat något bara kan bli. Inte ett dugg "sexigt". Tvärtom; det är direkt avtändande när en ganska IQ-befriad kvinna, som uppenbarligen aldrig har kommit i kontakt med orden "stil" och "klass", visar upp hela sin smaklösa wt-vulgaritet.

De enda som kan tända på detta är lika smaklösa, IQ-befriade och trashiga män...









 
 
Micke

Micke

3 juli 2015 09:45

Tyvärr finns det ännu fler liknande bloggar här. *ryser*
Tror inte Admin har sån stor koll. Men jag håller med - det finns andra sidor där såna "bloggar" lämpar sig bättre.

/M

http://zeunertz.bloggplatsen.se

Xecute

3 juli 2015 14:55

Fler?!?
*Lägger. Mig. Och. Dör* ................

 
Annie

Annie

3 juli 2015 17:39

Ja jag undrar också .. vad håller bloggplatsens support på med, undrar om det är bemannat överhuvudtaget .. dem kanske gått på semester? ;)

Har mejlat dem 3 ggr det senaste och inte fått svar på nåt av mejlen, så dåligt.

Ja tyvärr finns det fler. Finns även en bloggare som snor inlägg från andra bloggare utan tillåtelse :(

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Xecute

3 juli 2015 21:33

Herregud.
Snor inlägg - helt sjukt det också. Liksom att inte få svar från support!!
Önskar att jag orkade byta och lära mig en annan, bättre bloggportal ?

Kram!

 
Annie

Annie

3 juli 2015 21:45

Ja det är helt sjukt. Verkligen!!

Ja jag har funderat på det också, även tidigare. Men har inte riktigt orkat jag heller. Sen så har man lagt ner en del på bloggen här .. men får se hur det blir om man orkar byta till slut .. ;)

Svårt att veta vilken man ska välja i så fall ;)

Ha en fin kväll :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Xecute

6 juli 2015 15:12

Wordpress är bäst, men otroligt svår att förstå sig på - tycker jag :-p

Detsamma!

 
Maria

Maria

13 juli 2015 10:44

Ja, jag undrar det också & är verkligen trist.
När folk snor från andra.
Än att göra något eget.
Fortsätt med att blogga och visa vem som bestämmer.
Ha det fint!:)<3

http://cherrypeak.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xecute - 20 mars 2022 19:37

Jag kanske inte bloggar ofta, men när jag bloggar bloggar jag, och då bloggar jag rejält (Edvard Blom)      Hänt sedan sist: Är tillbaka i yrket jag utbildade mig i och jobbade med under många år, bland annat på dåvarande Örebro Kuriren. Där star...

Av Xecute - 22 maj 2019 16:00

Vi kommer alla dit förr eller senare. Vi alla kommer bli föräldralösa. Ingen förälder lever för evigt.  Man kan tycka att det inte är en så stor grej; det händer alla och är en naturlig del av livet. Man föds och man dör. Det är inte konstigt att e...

Av Xecute - 12 juni 2018 20:34

Häromveckan ifrågasatte min äldsta son varför jag haft "så många" pojkvänner. Dels är han ung; fyller snart 18 år, dels är han högfungerande autist och därför i vissa lägen lite fyrkantig. Saker är ofta svarta och vita.  Jag försökte förklara livet...

Av Xecute - 17 februari 2018 22:36

Det slår aldrig fel. Så fort man är riktigt skönt bajsnödig, sådär så man faktiskt ser fram emot att sätta sig på toaletten, ja då hinner man inte mer än börja förrän nästa person knackar desperat på dörren.  "Mamma jag måste kissa!" Det spelar...

Av Xecute - 15 augusti 2016 20:48

Nu måste jag bara! Jag står inte uuuuuuuuuuut längre om jag inte får göra det. Kommentera Gilmore Girls, alltså.   Jag vet, det är en gammal serie. Följde den lite sporadiskt för många år sedan, i början på 2000-talet. Tyckte den var bra, men u...

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards