xecute

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Xecute - 15 april 2013 08:40

Glamour, överallt glamour! Mitt liv är så fantastiskt spännande och fartfyllt att jag knappt vet var jag ska göra av mig.

Igår till exempel, jagade jag en skadad liten mus som katterna inte iddes göra slut på. Naturligtvis iförd det senaste från Prada. Jag, alltså. Inte musen. Upptäckte även två döda möss och en död råtta i förrådet. Jakten resulterade också i att tvättmaskinen drogs fram vilket i sin tur krävde åtgärder där den stått. Och det förde till en total ommöblering av badrummet. Glamour kan även vara svettigt!




  En morgonbild på mig, nyss uppstigen ur sängen.





Efter fem klädombyten och tio parties var det återigen dags att hantera autismutbrott. Denna gång utlöst av tvånget att sitta kvar vid matbordet när vi äter alla tillsammans.Sippade lite champagne medan tolvåringen skrek och kastade saker. När jag stod och plattångade mitt vitblonderade och hårförlängda svall, utbröt det ännu ett bråk. Mellan de tre yngre barnen. Med mild stämma (som naturligtvis bryter på Hollywoodamerikanska) bad jag dem sluta slå ihjäl varandra.





  Här är jag på väg till ICA för att handla lite mjölk.





Loungade en stund på kvällen, sedan blev det natt med tillhörande kiss i barnsäng och dusch av barn.

Självklart såg jag perfekt ut. Då också. Inte en skrynkla på sidennattlinnet.


And now, shopping for more tazzels! *kindpussar*





Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards