xecute

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Xecute - 6 mars 2012 20:55

Nej, jag tänker inte söka på Sean Banan.

Det är jag som har datorn nu. Du får gärna googla på honom när du får ha datorn imorgon.

Nej, jag tänker inte sluta skriva. Det är min dator och jag är myndig. Så det så.

Det hjälper INTE att komma med "men mamma, va göru...."

Jaha, visst, jätteduktigt att säga "vad gör du" men att uttala det tydligare hjälper inte heller.

Det är mammatid. Du ska sova, N. Jag ska ligga här och mysa med dig och datorn. Datorn är tyst och varm.

Du är varm men inte tyst.

Nej E, det är ingen som har ljugit. Kasta inte den där. Nej N, du ska inte ta sönder den ifall E kastar den.

Tyst därborta G och M! Jag trodde ni hade somnat...

E - du får snart gå till ditt rum och sova istället.

Va? Jaha.

Tysta sade jag! TYYYSTAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Jag struntar i vem som väckte vem! Allihopa ska sova. NU.

Sluta härmas!

Från och med nu är vi tysta, okej?

Jaha, du måste bara säga nåt, M... du får säga det imorgon när du vaknat.

Så... nähä... N vill inte googla på Sean Banan. Tack för infot.

Nej, jag tänker inte googla på honom. Nej. Inte på Khadaffi heller.

Sscchhhhhhh!!!!!

Jag vill sova!

Sluta sjunga om din kompis. Tack på förhand.

Godnatt.

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards